Tack ska du ha

Vill bara börja med att tacka Sandra som har gjort om min blogg, och den blev massa massa mycket bättre :D tack ska du ha vännen, you are the best :)


Ja vad händer annars då? Jo jag har jobbat natt nu natten som var, så är lite små sliten men pigg som en mört nu bara för att jag tänkte lägga mig och sova! Typiskt. Nu så ska jag vara ledig i 8 (FATTA 8) JÄVLA DAGAR! wöw. Det ska bli så underbart skönt. :) tummen upp för det.
På Onsdag 3 juni så åker jag, Annah och Therese till Sölvesborg och intar SWEDEN ROCK FESTIVALEN! :D ÅÅÅh, jäklarns så kul vi ska ha´t. :D Massa bra musik and good booze :) längtar som bara den :)

Idag så åkte min Tobias till Norge med sin far och två bröder för att fiska. Han kommer tillbaka på fredag igen, men jag kommer inte hem förräns på söndag så vi kommer inte ses på en hel vecka :( känns mysko, men jag ska väll överleva antar jag :) det finns ju trotsallt telefon. Och sen så har jag ju iaf Barbro här hemma. :) <3
Barbro är alltså min kanin, köpte henne för en månad sen typ. Hon är en Tysk jätteschek, kommer att väga runt 6-7 kg när hon är fullvuxen. Vit med blå/grå fläckar, hon är så himla fin. Ska lägga upp bilder på henne så fort jag orkar :P haha. Lat VM!

Nä nu ska jag verkligen ta tag i mitt bloggande när Sandra har gjort det så fint här :)
Hörs imorgon igen :)
Puss & Kram på er

None

Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest i Stockholm. Vi kommer att tillbringa kvällen på Restaurang Mynchen, och äta, dansa, mingla.....festen kostar 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink och vin till maten. Dessutom får alla med sig en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info om festen, från delar av gästlistan till bilder från festvåningen och praktiska fakta. Första gänget (dom som anmälde sig redan i våras) har haft deadline för betalningen, men din deadline skulle bli 10 augusti. Du kan anmäla en kompis också, förutsatt att hon eller han är över 18. Egen blogg är inte nödvändigt. Bloggarna kommer från hela Sverige, stora som små, så räkna med att knyta nya kontakter. Hoppas du hör av dig! Kram, Malin

2009-07-14 @ 10:57:48
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0