Gästbloggning från Zandrea!

Har nu gjort om min älskade ''andra halva''´s blogg klar. Så nu har hon en lite snyggare blogg än innan ;) Hoppas du gillar den hjärtat. Kan ändra om det är något du inte gillar : )


Ville bara berätta att Linda är och förbli min bästa vän, finns ingen som henne! Kommer alltid vara din vän, kommer alltid älska dig. Du blir inte av med mig i första taget, i lövar dig snuttisch! Vi lär ses snart och leka loss : D

Tänkte lägga upp lite bilder från våra goa tider:


Studenten 2007, oförglömmlig! OP3 tar saken i egna händer ; )


Balen, ett minne för livet <3




Alltid du och jag hjärtat : )


Op för något år sen ; ) <3



Zandrea & Bögen Staffan <3 :D


Drömmaren ;)



The sexy man ever <3


Underbart yr? ;)


kanske inte så fräsch man  var, dock linda :D



LSL
The gang <3


den här kvällen slutade ju intressant.... XD


Så glad att jag hittade dig, min andra halva <3 Utan dig hade jag inte blivit hel!


Älskar dig massor och mera!
/din bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0