Återträff för Psykosociala teamet :D

Åh härliga dag! Igår så träffades Staffan, Sandra och jag för typ första gången sen studenten och gjorde nått kul ihop. Sandra har inte ens träffat Staffan efter studenten, men jag har sett han två-tre gånger efter det..
Men som sagt vi var hemma hos Sandra o drack en jävla massa vin innan Annica skjutsade ner oss till Kharma. ÅH FY FAN VAD KUL DET VAR! Vi drack en massa drinkar och cider tror Staffan även drack vin på Kharma. Men det var så kul, vi satt på uteserveringen och skämde ut oss totalt. Alla kollade på oss. Men det skiter jag i, för det var det värt flera gånger om! Staffans syster Camila var även där, och fy fan vilken härlig tjej det är. Samma humor som oss nästan! ;)
Vid 00.00 tiden kännde jag och Sandra för donken, så då drog vi med oss en väldigt dragen Staffan dit och fläskade i oss en massa mat! Det var så underbart gott, det var längesedan jag åt nått så gott som en McFeast! MMM.
Runt 01.00 kom min karl och hämtade oss, Staffan satt typ och sov på McDonalds uteservering! haha. Han är så himla söt den människan, och Sandra med för den delen! Dom människorna kommer jag aldrig att tappa kontakten med, dom betyder så himla mycket för mig. Vi kanske inte träffas så ofta med tanke på att alla inte bor kvar här omkring, men när vi väl ses igen är det som om att det var igår som vi sågs och det är så underbart att ha sånna vänner.


Sandra Lindberg, Staffan Holmer & Linda Lindfors = Best friends forever



           

Kommentarer
Postat av: Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥

Åååh. älskar dig så förbannatmycket, lika staffan <3 ingen som ni. Finns ingen jag älskar såmkt som er, BFF <3 :Dpusssss darlo

2009-07-23 @ 16:01:59
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0