partheey :D

okej, jag var alltså hem till malin av igår på förfest innan det blev kharma.
men innan jag kom hem till malin satt jag och tina hemma hos henne o drack cider och vin. när vi satt oss på bussen vid sju så kände jag min faan full redan. alltså suck me men jag hade bara druckit 2,5 st 7.0:er. gaaash. aja, väl hemma hos malin så blev det en halv flaska vin och ännu en cider. var man full eller? JA.
jag sprang runt och visade hur 08:erna dansade på nyårsafton uppe i åre och kvällens kommentar blev "Fuck my nose". men som sagt det var jäävligt skoj.
vi tog taxin ner på stan och hamnade på centro innan vi gick till kharma. där träffade vi kia o hennes syrra. så dom hängde också på när vi gick vidare.
jag o jenna (jamesson) porrdansade hela jävla kvällen. på högtalare o på varandra, hej å hå. ;) haha


drog till sibylla och käkade hamburgisch o stripsisch, helvete vad gott de va! :) men all min jävla sallad hamnade ju fan på bordet, till och med den goda gurkan. fuck it. sen drog vi oss hem till åshammar jag o tina. fick skjuts utav linda-mari o hennes inneboende i en bil som lät som en helikopter.. :P haha. vi satt i bak o skratta o skrek att snart lyfter vi, håll i hatten! en riktigt jävla fjortis var jag igår´, men shit the same det var kul. ;) haha

nä nu ska jag gå och duscha bort lite fläns från kroppen.
nöjd nu sandra? :P

pöss o hej njurpastej

Kommentarer
Postat av: Zandrea

mhihihi ;D Det låter som du hade kul aif :D ahhahah.. du är fan sjukt jävla go du, FUCK MY NOSE ?;D hahaha.. Mja mja, du är underbar !

2008-01-12 @ 14:11:12
URL: http://Zandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0