Lördag

Igår när jag kom hem från jobbet så hade jag dåligt med överskottsenergi kvar. Så jag tog mig en runda på inlinesen. :D 21.30 kom jag iväg o var hemma igen 22.45. Det var sjukt skönt. :)

Idag blir det jobb mellan 13-21. :/ vill inte, vill gå ut på krogen men icke sa nicke.
Det får bli krogen för min del om 2 veckor.

Sandrisch har bokat mig inför sista april, då jävlar ska vi grilla o supa :D yeaah.  

Vet inte vad det är för fel, mår så jäklarns bra helt plötsligt. Kan det vara dej det beror på?  



Kommentarer
Postat av: Hor-Staffisch

Jag vet vad din må bra-känsla beror på! Du har förmodligen roterat runt på köttknivar mer än vanligt. Det kan få vem som helst på bra humör vettu! ;)

Ack Linda, om jag vore i dina kläder, skulle jag sko min fisring med läder.
Resa land och rike kring och rotera för ingenting.
Och du gjorde det, och du gjorde det och du gjorde det!

2008-05-02 @ 06:05:11
URL: http://xaraktira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0