haha, älskar bikten.nu

så jävla sjuka människor som skriver där!

ex. 1
När jag var på en fest för några månader sedan däckade jag i en soffa. När jag vaknade tidigt nästa morgon märkte jag hur jag hade sovit på och kvävt lägenhetsägarens kanin. Jag tog denna i handen och skakade den glatt, för att se om den verkligen var död - vilket jag märkte att den var. Sedan gick jag ut ur lägenheten och slängde ner kaninen i sopnedkastet, detta kändes jätte bra på något konstigt sätt. Senare har jag hört hur personen som bjöd på festen \"blivit av med sin kanin\".. Jag skrattar åt saken och sover gott om nätterna.

ex. 2
Jag utbildar mig till kock, och jag är nu på APU på en fin resturang mitt i innerstan. Men grejjen är den att jag hatar all personal så SJUKT mkt. Så varje morgon då jag går upp till fika rummet och ska plocka ur disken så ollar jag samtliga koppar innan jag lägger in dem i skåpet. Om man säger som så här, det är svårt att hålla sig för skratt när nån njuter av sitt morgonkaffe. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0